Devron 28410

Devron 28410

Ezt a terméket egyik partnerünk sem forgalmazza. Kérjük, válasszon az alábbi termékek közül!
Legutolsó ismert ár (2022-09-09): 499000.00

További termékek a kategóriából

További Devron termékek: Devron Elektromos kerékpár

Z-Tech ZT-07 Elektromos kerékpár 269 900 Ft-tól Z-Tech ZT-07 Z-Tech ZT-32 Elektromos kerékpár 299 000 Ft-tól Z-Tech ZT-32 Z-Tech ZT-72 Elektromos kerékpár 399 000 Ft-tól Z-Tech ZT-72 Z-Tech Retro ZT-13 2.0 Elektromos kerékpár 339 000 Ft-tól Z-Tech Retro ZT-13 2.0

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 0 Ft

Termékleírás
Típus City kerékpár

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Alacsony átlépésű, középmotoros városi elektromos kerékpár szépen kidolgozott részletekkel, minőségi alkatrészekből: - BAFANG középmotor. - 486Wh -ás LI-Ion akkumulátor. - SHIMANO NEXUS 8 agyváltó. - TEKTRO hidraulikus tárcsafék. - ZOOM teleszkóp. Igényes megjelenésű jól felszerelt olasz kerékpár, tudásához képest kifejezetten kedvező áron. DEVRON 28410 A DEVRON Europe cég elektromos palletáján többnyire kellemes megjelenésű, igényes városi vagy túrakerékpárokat találunk. A kerékpárjaik egy árkategóriával feljebb is megállnák a helyüket. A különbség javarészt a beépített elektromos rendszerekben van. A DEVRON a Bosch, Shimano, Yamaha motorok helyett elsősorban minőségi kínai motorokat használ. Ennek köszönhető a barátibb árcédula. Vázforma A DEVRON 28410 -as kerékpárok szimpla csöves, nagyobb átmérőjű alacsony átlépős, belső kábelvezetésű alumínium vázzal rendelkeznek. Ezt korábban női vázként is hívták, de napjainkban -tapasztalataink szerint- a férfiak is nagy többségben az alacsony átlépésű vázak mellett teszik le a voksukat. Ennek több oka is van: - könnyebb fel- és leszállni a kerékpárról, - gyerekülés használata esetén a lábat a gyermek feje felett kellene átemelni, mely mozdulat Jean-Claude Van Damme -i képességeket követel meg, - útkereszteződések, lámpák előtti megállóknál nem okoz esetlegesen kellemetlenséget a lábunk közt lévő fémcső, - baleset esetén kevesebb fémcső akad utunkba melyre akaratunkon kívül is landolhatunk. Kényelem A fel- és leszállás kényelmét a fentebb említett alacsony átlépős vázforma garantálja. A kerékpár geometriája városi, ennek köszönhetően az üléspozicíó kényelmes, felegyenesedett. Ilyenkor nincs teher a csukló-könyök-váll részeken. Rövid távon (kb. 1 órás egybefüggő használat esetén) a legkényelmesebb kerékpár geometria. A felsőtestünk teljes súlya a fenékre terhelődik, mely terhet a széles, vastagon párnázott nyereg igyekszik csökkenteni. A párnázott nyereg mellett a rugozó üléscső is beszáll a komfort javításába. Az ideális hajtási pozicíó megtalálásában az állítható kormányszár is a segítségünkre lesz. A kerékpár 28 átmérőjű kerekekkel van szerelve. Ezen méretű kerekek jobban, komfortosabban viselkednek az esetleges úthibákon történő áthaladáskor, mint 26-os társaik. A DEVRON 28410-es kerékpárok 45 mm rugóúttal rendelkező ZOOM első teleszkópokkal vannak szerelve. Ez a rugóstag valamelyest növeli a kerékpározás komfortját, de azért túl sokra nem érdemes számítani tőle. Vezérlés A DEVRON 28410-as kerékpárok pedálszenzoros vezérlésűek. Ez egy egyszerűbb (és olcsóbb) vezérlési forma. Gyakorlatilag egy mágnesekkel ellátott tárcsa forog a hajtókar tengelyén, ennek a jelét érzékeli a vevőegységen keresztül a központi vezérlés. Így alapvetően annyit tud érzékelni a vezérlő, hogy éppen pedálozunk-e vagy sem, illetve, hogy ezt milyen gyorsan tesszük. Ennek függvényében szabályozza a vezérlés a rásegítés mértékét. Motor A kerékpár a Bafang G360-as 80Nm! nyomatékú középmotorjával van szerelve. A motort a nyomatéka a 250W-os középmotorok csúcskategóriájába emeli. Néhány példa: - Bosch Gen 4 CX PerformanceLine: 85 Nm. - Shimano EP8: 85 Nm. - Yamaha PW-X3: 85Nm. Természetesen a nyers erő, a nyomaték messze nem minden. A tudomány, az árkülönbség manapság a vezérlésbe ölt mérnökórák tízezrei által finomra hangolt, finomra csiszolt vezérlő programozásban rejlik. Abban rejlik, hogy a legnaturálisabb hajtási érzést adja egy motor. Pontosan ott segítsen és pontosan annyit segítsen amennyire szükség van, ezáltal a legjobb kerékpáros érzést adja a felhasználó és a motor összmunkája. A Bafang Modest Drive rendszere ettől még messze van. Azonban ha valaki egy iszonyatosan nyomatékos középmotoros városi pedelecre vágyik, akkor megtalálta a DEVRON 28410-es személyében. A középmotoros pedelec kerékpárok motorjai nem érzékenyek a rossz minőségű földutakra, erdei utakra, de természetesen maga ez a kerékpár nem ilyen viszonyokra van tervezve. Egy jelentős hátránya van a középmotoroknak: a jelentős motorerő alulméretezett erőátvitelel találkozik! Ez sajnos szinte minden pedelec középmotoros kerékpárra igaz. Ha valaki nem megfelelően használja a középmotoros kerékpárját, akkor a kerékpárja rendkívül hamar hátsófogaskeréksor, lánc esetleg első lánctányér cserére fog szorulni. Sajnos ezek az alkatrészek megegyeznek a hagyományos kerékpárok alkatrészeivel, viszont a rájuk ható erő többszöröse az átlagos emberinek. Találkoztunk már extrém körülmények között 36 km! alatt tönkrement fogaskeréksorral. A lényeg a helyes, alulról induló fokozatos váltóhasználat és az induláskor alacsony rásegítési fokozat beállítása. Akkumulátor A kerékpár Phylion Walle-S akkumulátorral van szerelve. A Phylion egy minőségi kínai gyártó, jó minőségű termékekkel. Nem volt még gondunk Phylion akkumulátorokkal pályafutásunk alatt. A Li-Ion akkumulátor kapacitása 468Wh (36V 13Ah). Az akkumulátor gyakorlatilag gondozásmentes, egyedül a helyes töltési technikára érdemes odafigyelni, melyről bővebben a blogbejegyzésünkben írtunk: LI-ION-AKKUMULÁTOROK KEZELÉSE Kijelző A DEVRON 28410-es kerékpárok a BAFANG DP-C11-es LCD kijelzőjével vannak szerelve. A rásegítés mértékét 5 fokozatban lehet állítani. Az aktuális sebesség kijelzése mellett mutatja a kiválasztott rásegítés mértékét, az összes megtett kilométert (ODO), és az akkumulátor töltöttségi állapotát. A markolat mellett elhelyezett kijelzőn található gombokkal tudjuk változtatni a rásegítés mértékét. Kezelés A kerékpár kezelése egyszerű. Mindössze 3 gomb található a bal oldali markolat mellett elhelyezett kijelzőn: - POWER gomb: Hosszan nyomva ki és be tudjuk kapcsolni vele a kerékpárt. Röviden nyomkodva a különböző értékeket tudjuk megjeleníteni a kijelző alsó sorában (pl. összkilométer, stb. ) - + gomb: hosszan nyomva a világítást tudjuk ki-be kapcsolni, röviden nyomkodva pedig a rásegítés erejét tudjuk növelni 5 fokozatban. - - gomb: hosszan nyomva a sétáló módot kapcsoljuk be, ilyenkor a kerékpár ameddig a gombot nyomva tartjuk kb 5-6 km/h -ás sebességgel gurul mellettünk. Röviden nyomkodva pedig a rásegítés erejét tudjuk csökkenteni 5 fokozatban. Hatótáv Az elektromos kerékpárok hatótávja igen tág skálán mozog. A hatótávot rengeteg tényező befolyásolja: - a kerékpáros súlya - a megválasztott rásegítés mértéke - a haladás sebessége - a kerékpáros által hozzáadott erőfeszítés mértéke - terepviszonyok (sík útak emelkedők mértéke, aránya) - az elindulások száma (pl. városi környezetben) - külső hőmérséklet - az akkumulátor belső hőfoka - az út minősége (pl. homokos laza talaj vagy aszfalt) - egyéb időjárási paraméterek (pl. szembeszél, de akár a téli, hidegebb, sűrűbb levegő is) - elektromos rendszer hatékonysága, fogyasztása (agymotor vagy középmotor) - használt gumiköpeny minősége, légnyomása A sok befolyásoló tényező miatt a hatótávot csak becslésszerűen tág határok között lehet megadni, hiszen ideális körülmények között ebből a kerékpárból akár 85-100 km-t is lehet hozni, de rossz esetben akár 10-20 km alatt is lemerülhet. Amivel biztosan tudunk számolni, az az akkumulátor kapacitása, mely jelen esetben 468Wh. Ezt az értéket érdemes összevetni más kerékpárokéval, mert ha azok kisebb akkumulátorral vannak szerelve, akkor arányosan kisebb lesz a hatótáv. Váltórendszer A DEVRON 28410 -es kerékpár a japán Shimano NEXUS8-as, 8 sebességes hátsó agyváltójával van felszerelve. Első váltó nincs, de nem is hiányzik véleményünk szerint. A NEXUS8 -as egy jó minőségű közép kategóriás váltó. Városi körülményekhez több mint ideális. Nagy előnye, hogy akár lámpánál álló helyzetben is tudunk váltani. Fontos, hogy mint minden váltónál kerüljük a terhelés alatti váltást. Az autóban is benyomjuk a kuplung pedált, itt is érdemes egy pillanatnyi váltás szünetet tartani tekerés közben. Fékek Elől-hátul minőségi Tektro HD-275 -ös hidraulikus tárcsafékekkel van szerelve a kerékpár. Mivel a kerékpár rásegítésének a sebessége 25 km/h-ra le van korlátozva, ezért sík, városi körülmények között tökéletes fékhatást tud biztosítani. Nagyobb súlyú felhasználók, illetve meredekebb lejtők esetén viszont elővigyázatosabb közlekedést igényel. Extrák A kerékpár állítható kormányszárral, hátsó villaszárba épített patkó-kerékzárral, első-hátsó sárvédővel, első-hátsó akkumulátorról működő világítással, csengővel, csomagtartóval, kitámasztóval van szerelve. Amire vigyázni kell Az elektromos kerékpár egyszerre egy mechanikus jármű és egy elektromos eszköz, ezért a használata, tisztítása, karbantartása alatt néhány dologra fokozottan ügyelni kell, a teljesség igénye nélkül: - Ne használja erős esőben, mert rossz esetben beázhat, elromolhat a kerékpár. - Ne szállítsa autóra szerelt külső, fedetlen kerékpárhorozóval esőben a kerékpárt. - Ne mossa le magasnyomású mosóval, slaggal (szivacs-vödör kombináció a nyerő). - Kerülje a rossz minőségű földutakat, erdei utakat. - Ne hagyja lemerült állapotban sokáig az akkumulátort. - Csak a gyári töltőt használja a kerékpár töltéséhez. - A kerékpár elektromos részét csak szakemberrel javíttassa, mert egy rossz mozdulat is okozhat több tízezres kárt. Szervíz A hagyományos kerékpároknál már megszokott karbantartási feladatokon kívül ritkán fordul elő meghibásodás ezekkel a kerékpárokkal. Közvetlen gyári kapcsolatunk segítség tud lenni az esetleges nehezebb problémák esetén. Garancia Erre az elektromos kerékpárra a gyártó 36 hónap jótállást vállal. Az akkumulátor jótállási ideje 12 hónap. A kopó, elhasználódó alkatrészek (néhány példa: gumiköpenyek, fékbetétek, lánc, lánckerék, fogaskeréksor, csapágyak, stb. ) nem tartoznak a jótállás körébe. A jótállás feltétele a szakszervízben történő beüzemelés és az időszakos ellenőrzések elvégeztetése. Ezek elmaradásából fakadó meghibásodásokra nem vonatkozik a jótállási kötelezettsége a gyártónak. Meghibásodás esetén kérjük vegye fel szervízünkkel telefonon a kapcsolatot. Összefoglaló A DEVRON 28410-es minőségi alkatrészekből összerakott (Shimano, Tektro, URSUS, AXA, ZOOM, TUBUS, Continental, stb. ) kényelmes, jól motorizált, megbízható, elektromos kerékpár igényes olasz gyártótól. Bátran javasoljuk napi szintű munkába járáshoz, városi közlekedéshez, hétvégi kirándulásokhoz. A gyártó weboldala itt található: DEVRONEUROPE. IT, ha pedig megnézegetnéd a további Neuzer elektromos kerékpárokat is, kattints ide: DEVRON ELEKTROMOS KERÉKPÁROK

Galéria

Vélemények

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.