VAN RYSEL SRAM Apex AXS E-EDR AF

Ajánlataink a termékre

 

VAN RYSEL Elektromos országúti kerékpár, SRAM Apex AXS - E-EDR AF (4792089)

További 8 ajánlat Ajánlatok elrejtése
1 099 990 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
decathlon.hu
 

VAN RYSEL Elektromos országúti kerékpár, SRAM Apex AXS - E-EDR AF (4792091)

1 099 990 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
decathlon.hu
 

VAN RYSEL Elektromos országúti kerékpár, SRAM Apex AXS - E-EDR AF (4792092)

1 099 990 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
decathlon.hu
 

VAN RYSEL Elektromos országúti kerékpár, SRAM Apex AXS - E-EDR AF (4792090)

1 099 990 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
decathlon.hu
 

VAN RYSEL Elektromos országúti kerékpár, SRAM Apex AXS - E-EDR AF (4792287)

1 099 990 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
decathlon.hu
 

VAN RYSEL Elektromos országúti kerékpár, SRAM Apex AXS - E-EDR AF (4792285)

1 099 990 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
decathlon.hu
 

VAN RYSEL Elektromos országúti kerékpár, SRAM Apex AXS - E-EDR AF (4792284)

1 099 990 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
decathlon.hu
 

VAN RYSEL Elektromos országúti kerékpár, SRAM Apex AXS - E-EDR AF (4792093)

1 099 990 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
decathlon.hu
 

VAN RYSEL Elektromos országúti kerékpár, SRAM Apex AXS - E-EDR AF (4792286)

1 099 990 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
decathlon.hu

További termékek a kategóriából

További VAN RYSEL termékek: VAN RYSEL Elektromos kerékpár

Lapierre E-sensium 2.2 M250 (2023) Elektromos kerékpár 899 990 Ft Lapierre E-sensium 2.2 M250 (2023) KTM Macina Gravelator SX 10 (2024) Elektromos kerékpár 1 679 000 Ft KTM Macina Gravelator SX 10 (2024) KTM Macina Revelator SX Prime (2024) Elektromos kerékpár 3 143 000 Ft KTM Macina Revelator SX Prime (2024) KTM Macina Gravelator SX Prime (2024) Elektromos kerékpár 2 359 000 Ft KTM Macina Gravelator SX Prime (2024)
Termékleírás
Típus Országúti kerékpár

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Az E-EDR AF az endurance termékválasztékunk részét képezi. Az AF jelentése aluminium frame, alumínium váz. Endurance kerékpár választékunk azoknak a kerékpárosoknak szól, akiknek a tekerés élménye a legfontosabb szempont ebben a sportban. Ez az alumínium vázas, elektromos országúti kerékpár egy 3,5 kg-os Mahle motorral rendelkezik. Ebben a választékunkban minden kerékpárunk hidraulikus tárcsafékkel és 32 mm-es gumiköpennyel rendelkezik. |Az elektromos rásegítéssel működő kerékpár nem olyan, mint egy moped. A különböző rásegítési módokkal új útvonalakat hódíthatsz meg vagy új élményekkel és kihívásokkal gazdagodhatsz a megszokott körökön.
Az elektromos kerékpár az örömteli tekerés kulcsa, amely lehetővé teszi, hogy jelentős erőfeszítéssel megmássz egy emelkedőt, aztán nekivágj a következőnek is! Az európai szabályozás szerint a pedelec kerékpárok rásegítési üzemmódja 25 km/h-s sebességig működhet. Efölött a rásegítés kikapcsol. |A Mahle motor akkumulátora 250 Wh. Ha jelentős mértékben növelni szeretnéd a kerékpár üzemtávját, akkor szükséged lesz egy külső akkumulátorra.
Kiválasztottunk egy tucat tesztelőt, akik 6 hónapon keresztül kerékpároztak eltérő földrajzi szintkülönbségek, időjárási körülmények között, különböző rásegítési módokat használva, hogy valós adatokat kapjunk a kerékpárt illetően. A kerékpár 3 szintű rásegítéssel rendelkezik. |A külső akkumulátort a kerékpár saját akkumulátorához kell csatlakoztatni közvetlenül indulás előtt.
Ahogy merül a kerékpár akkumulátora, a külső akkumulátor fogja tovább táplálni.

A külső akkumulátor megvásárolható a decathlon. hu oldalon. |Gyári akkumulátor: 120 km - 1000 m szintkülönbség - 1&2 szintű rásegítés - 24,7 km/h átlagsebesség -
Külső akkumulátorral: 163 km - 1500 m szintkülönbség - 1&2 szintű rásegítés - 23,8 km/h átlagsebesség - 24% marad az akkumulátorban. Külső akkumulátor lemerül.
Gyári akkumulátor: 60 km - 354 m szintkülönbség - 2-es szintű rásegítés - 23,8 km/h átlagsebesség.
Külső akkumulátorral: 91 km - 1296 m szintkülönbség - 2-es szintű rásegítés |Gyári akkumulátor: 67 km - 1118 m szintkülönbség - 26,2 km/h átlagsebesség - 1&2 szintű rásegítés
Külső akkumulátorral: 112 km - 2934 m szintkülönbség - 23,4 km/h átlagsebesség - 1&2 szintű rásegítés
Gyári akkumulátor: 40 km - 900 m szintkülönbség - 20 km/h átlagsebesség - 3-as szintű rásegítés
Külső akkumulátorral: 65 km -1600 m szintkülönbség - 20 km/h átlagsebesség - 3-as szintű rásegítés |Ha az akkumulátor töltöttségi szintje 7% alá esik, függetlenül attól épp milyen rásegítési módot használsz, a teljesítménye nagyon alacsony szintre csökken, hogy biztonságosan hazaérj. Az akkumulátor élettartama 5 év vagy 500 feltöltés. Ezt követően csökkenni fog az üzemideje.
Az akkumulátor nem kivehető, a töltéséhez a kerékpárt kell csatlakoztatni az áramforráshoz. A teljes töltési idő 4 és 5 óra között van. |A BC 900 komputer a kerékpárhoz kapható. Kifejezetten ehhez a kerékpárhoz terveztük és kiváló kiegészítő ahhoz, hogy minden szükséges információt nyomon kövess.
A komputer rendelkezik GPS-szel, kijelzi az akkumulátor töltöttségi szintjét, a hátralévő üzemtávot és a rásegítési módot. A BC 900 komputert csatlakoztathatod a Decathlon Connect alkalmazással, hogy részletes elemzést kapj az edzéseidről. |A MAHLE X35 rendszer Ant+ és Bluetooth csatlakozási lehetőséggel rendelkezik telefonos vagy komputeres csatlakozáshoz, ha nem szeretnéd használni a BC900-ast.
A Mahle alkalmazással pontosíthatod a beállításokat és adatokat kapsz az edzésekről. |A váz geometriája tipikusan endurance. A tekerés öröme az, ami ennek a kerékpárnak a küldetése. A leginkább látható helyeken a hegesztéseket lecsiszoltuk, hogy igényes, szép megjelenése legyen.
A villa 100% karbon. Oldalt csomagtartó szemekkel rendelkezik 4 kg teher számára mindkét oldalon. Felszerelhető rá csomagtartó, amely legfeljebb 10 kg teherbírású. Max. gumiköpeny: 700x35. |Az E-EDR AF WOMAN kormánya teljes mértékben alumíniumból készült, a kerékpár VAN RYSEL kormánnyal és kormányszárral rendelkezik. Kormányszár hossza a kerékpár méretétől függően:
XS 60 mm
S 70 mm
M 80 mm
L 90 mm

Kormány:

XS 380 mm
S 380 mm
M 400 mm
L 400 mm|Az egy lánctányéros hajtómű és a 12 sebességes fogaskoszorú új távlatokat nyit meg a kerékpározásban.
Ennek a hajtásrendszernek a legfőbb előnye az egyszerű használat marad. Emellett fontos volt a súly csökkentése is egy tányér és egy váltó elhagyásával.
a karbantartása is egyszerűbb, hiszen kevesebb alkatrész van rajta és első váltó nélkül is ugyanúgy tekerhetsz akár 40 km/h-val vagy mászhatsz meg egy emelkedőt.
Az egytányéros hajtómű kifejezetten ideális elektromos kerékpárokhoz. |Ez a modell részben SRAM APEX AXS 1x12 sebességes rendszerrel rendelkezik, az alábbi felszereltséggel:

SRAM APEX X1 wide 42T hajtómű
Hajtókarok hossza az egyes vázméretek esetében:
XS: 165 mm
S: 170 mm
M: 172,5 mm
L: 175 mm
XL: 175 mm

Fogaskoszorú: SRAM XPLR PG 12 sebességes. Kiosztás: 11-44 (11-12-13-15-17-19-21-24-28-32-38-44)
Hátsó váltó: SRAM APEX AXS (bowden nélkül, elektromos váltás)
Fékváltókar: SRAM APEX AXS

Lánc: SRAM APEX
Hajtóműcsapágy: DUB PressFit Bottom Bracket |Felhívjuk figyelmedet a hajtómű rendszeres karbantartásának fontosságára, különösen akkor, ha nehéz körülmények között tekersz (nedves és/vagy sáros aszfalt). A rendszeres karbantartás hatására hosszabb élettartamú lesz a váltó.
Időnként ellenőrizd a lánc nyúlását ezzel az eszközzel:
https://www. decathlon. hu/p/lancnyulasmero/_/R-p-120530?mc=8351 086 |Kerékpár vásárlásakor a hajtásrendszer kiválasztásakor fontos figyelembe venni a karbantartási költségeket.
Az alábbi értékek átlagos értékek, tájékoztató jellegűek, és a karbantartástól függően nagymértékben változhatnak.

A megfelelően karbantartott lánc átlagos élettartama kb. 5000 km. Egy fogaskeréksor átlagos élettartama kb. 10 000-12 0000 km.

Egy rosszul karbantartott lánc gyakran leeshet, ez megrongálhatja a vázat. |SRAM APEX tárcsafék 160 mm-es első és hátsó féktárcsákkal. Hidraulikus rendszerű, a fékezés fokozatos és erőteljesebb, mint egy felnifék.
A fékeket szükséges bekoptatni. Elegendő kb. 20-szor hirtelen fékezni lassú tempónál (20 km/h), majd megint 20-szor 30 km/h sebességnél. A két féket jól be kell koptatni. A koptatás jobb tapadást tesz lehetővé a fékbetét és a tárcsa között. |A hidraulikus fékrendszer egy zárt rendszerben működik a fékkar és a féktest között. A vízállóságot a fékvezeték biztosítja.
Idővel a fékcsőben a nyomás természetes módon csökken, ez által a fékezés hatékonysága is csökken. Ha elkezd nyúlni a fékváltókar, és hozzáér a kormányhoz, szükségessé vált a fékrendszer légtelenítése. Ez a művelet speciális eszközt és szakértelmet igényel. |Figyelem! Soha ne fékezz üresben, amikor nincs bent a kerék, így összeragadhatnak a fékbetétek.
Ha hozzáér a tárcsa, tedd az alábbiakat a kerék és a féktest újbóli beállításához:
- Lazítsd meg a keréktengelyt
- Fékezz erősen és egy időben szorítsd meg a keréktengelyt
- Ha a tárcsa továbbra is hozzáér, ugyanezt a műveletet kell elvégezni a féktest meglazításával
- Ha továbbra is fennáll a probléma, vidd be egy áruházba és kérj segítséget. |VAN RYSEL kerekek, amelyeket kifejezetten elektromos kerékpárokhoz fejlesztettünk.
Belső szélesség 19C
Első tengely 12x100 mm
Specifikus hátsó tengely
Tubeless ready kerekek.
Felhívjuk a figyelmedet, hogy kerékpározáshoz vigyél magaddal egy 17-es villáskulcsot, hogy defekt esetén levehesd a hátsó kereket!
32 mm-es VAN RYSEL gumiköpennyel rendelkezik. Normál, országúton történő használat mellett a becsült élettartama 6000 km. |Alumínium VAN RYSEL nyeregcső (27,2 mm átmérőjű).

XS: 200 mm
S : 300 mm
M/L: 350 mm

VAN RYSEL WOMAN női nyereg

Így is ismerheti: SRAM Apex AXS E EDR AF, SRAMApexAXSEEDRAF, SRAMApexAXSE-EDRAF

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.